VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Utolsó frissítés ideje: 2018.05.24.

1. Általános információk

  • Internetes áruház elnevezése: www.adenshop.hu
  • Üzemeltető: More and More Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban, mint Szolgáltató).
  • A Szolgáltató rövidített elnevezése: More and More Kft.
  • A Szolgáltató székhelye: 8624 Balatonszárszó, Esze Tamás u. 33.
  • A Szolgáltató cégjegyzékszáma:14-09-312186
  • A Szolgáltató adószáma: 23752571-2-14
  • A szolgáltató közösségi adószáma: HU23752571
  • A szólgáltató számlavezető pénzintézete: OTP bank
  • A szolgáltató számlaszáma: 11743040-21149148
  • A szolgáltató email címe: webshop@adencosmetics.com
  • A szolgáltató telefonszáma: +36-20/922-5751
  • Képviselő neve: Balogh Róbert
  • Kapcsolattartó neve: Makláry-Góber Andrea

2. Megrendelhető termékek köre

A Szolgáltató kínálatában szereplő, a Megrendelő által megrendelhető, megvásárolható termékek köre a Szolgáltató honlapján tekinthető meg, míg az egyes termékek specifikációja és ára az adott termékre vagy színkörre kattintva érhető el. A termékek specifikációja tartalmazza az adott termék méretét, anyagösszetételét. A Szolgáltató által forgalmazott valamennyi termék magyar nyelvű részletes használati útmutatóval rendelkezik, melyet Szolgáltató a termékről kiállított számlával együtt a termék kiszállításával egyidejűleg bocsát a Megrendelő rendelkezésére.

3. Megrendelhető termékek vételára

A termékek vételára minden esetben az adott termék mellett, magyar Forintban feltüntetett, bruttó vételár (nettó ár + ÁFA)! A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költségét. A Szolgáltató fenntartja a Weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát. Az árváltozás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba. A Szolgáltató garantálja, hogy a felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történt elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot üzemeltető technikai szolgáltatónak, vagy az informatikai rendszernek felróható adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő, döntése szerint vagy megrendeli a terméket a helyes áron, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény Szolgáltató felé való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül elállhat vásárlási szándékától.

4. A szolgáltatás igénybevétele

  • – A megrendelések leadása az ADENSHOP internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.adenshop.hu webcímen.
  • – A megrendelt termékeket csak Magyarország területén áll módunkban kiszállítani.
  • – Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
  • – A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
  • – A Megrendelőnek regisztrációt követően a Fiókom részben lehetősége van az adatainak a módosítására!
  • – A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
  • – Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Megrendelőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Megrendelő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.
  • – A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormány rendelet tartalmazza. – A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
  • – Kézhezvételi időpont a telephelyi átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a telephelyi blokkal/számlával, ill. a csomagban szereplő számlával bizonyíthatóak.
  • – A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a More and More Kft. címére (8624 Balatonszárszó, Esze Tamás u. 33.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
  • – Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
  • – Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
  • – Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
  • – Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.
  • – A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak. A Szolgáltató a nyilvánvaló elírásokért, a nyilvánvalóan hibás adatrögzítésből fakadó tévedésekért felelősséget nem vállal.
  • – A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.adenshop.hu oldalon olvashatóak.
  • – A Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

5. Szállítás – kizárólag Magyarország területén

Magyar Posta Logisztika MPL illetve FOXPOST

Szállítás a megrendeléstől számítva 2-5 munkanap.

A szállítási és fizetési módot – a megrendelés során – a kosár összesítő oldalán választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék/termékek kiszállításának díja is, mely a rendelt termék/termékek összértéke alapján kerül kiszámításra.

A szállítás ára a kosárban számolódik hozzá a rendeléshez.

Szállítási díjak: (6.000,- Ft alatt)

  • – Banki előreutalásnál: 490,- Ft
  • – Utánvétes fizetésnél: 990,- Ft

Szállítási díjak: (6.000,-Ft fölötti megrendelés esetén)

  • INGYENES

A csomagokat a MPL posta futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.
Posta Pont szállítási mód Banki előre utalásnál és bankkártyás fizetés esetén vehető igénybe.
Ezen szállítási mód segítségével Ön Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását.

FOXPOST csomagterminálok országszerte több mint 51 helyszínen, a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban elérhetők. A bevásárlóközpontok légkondícionált belső tereiben elhelyezett terminálok biztosítják, hogy a csomag ne legyen kitéve fagynak, hőségnek, párának vagy pornak.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben az átvétel után veszi észre a sérülést vagy hogy a csomag hiányos, akkor nem tudunk Önnek segíteni a reklamáció során a futárcég és Ön között. A csomag átvétele után, erre az esetre a reklamáció nem terjed ki.

A rendkívüli időjárási viszonyok befolyásolhatják a kiszállítás időtartamát.

6. Fizetési feltételek

A www.adenshop.hu weboldalon a következő fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • – Banki átutalás
  • – Utánvétes fizetés MPL futárral
  • – Bankkártyás fizetés

30.000 Ft feletti megrendelés esetén csak banki átutalást tudunk elfogadni. Utánvétes fizetésre 30.000 Ft feletti rendelés esetén nincs lehetőség.

Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat! 

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

A. Banki utalással történő fizetés

Banki utalással történő fizetés esetén a Vásárló bankszámlájáról kerül át a pénzösszeg cégünk számlájára! Ahogy megérkezik az összeg cégünk számlájára, úgy történik meg a termék(ek) kiszállítása! Fontos tudni, hogy a bankok hétvégén és egyéb munkaszüneti napokon zárva vannak és ilyenkor nem kerülnek azonnal feldolgozásra a jóváhagyott utalások!

Kérjük, hogy a vásárlás összértékét legfeljebb 3 munkanapon belül utalja el.

A banki átutalási megbízáson az alábbi adatokat kell feltüntetni:

  • – Jogosult neve: More and More Kft.
  • – Jogosult bankja: OTP Bank
  • – Jogosult számlaszáma: 11743040-21149148
  • – A közlemény rovatba feltétlenül írja be a kapott rendelési számot, amely a vásárlását azonosítja. A kódot a vásárlást követő visszaigazoló e-mailben találja meg!
B. Bankkártyás fizetés

A www.adenshop.hu webáruház az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az ADENSHOP webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, az OTP Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a www.adenshop.hu webáruház nem értesül, azokat csak az OTP Bank érheti el.

A tranzakció eredményéről a fizetést követően a www.adenshop.hu webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

Mire figyeljen a vásárláskor?
  • – Olvassa el adenshop.hu webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • – Tanulmányozza át az adenshop.hu webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • – Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • – Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • – Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • – Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a az OTP Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az OTP Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

Az OTP Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései
  • 1. Ön az adenshop.hu webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  • 2. Ezt követően Ön átkerül az OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  • 3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  • 4. A fizetést követően Ön visszatér a www.adenshop.hu webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a www.adenshop.hu webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről (ez linkelhet a lenti részre, de ki is írhatjuk)

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. Az OTP Bank által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedély számot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • – A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • – A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • – A kártyahasználat tiltott.
  • – A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • – A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • – Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • – A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • – A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • – A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • – Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • – Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakció azonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé az OTP Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az OTP Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. Az OTP Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. Az OTP Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

7. Egyéb rendelkezések

  • – A Szolgáltató rendszere a Megrendelők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Megrendelők által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  • – A Szolgáltató jogosult a Megrendelő részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Megrendelő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
  • – A hírlevél feliratkozással a Megrendelő elfogadja Szolgáltató adatkezelési szabályzatát és hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Szolgáltató adatkezelési céllal felhasználja!
  • – A Megrendelő hírlevél feliratkozással kapcsolatos önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Megrendelő részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Megrendelő adatait a hírlevélre feliratkozott Megrendelők adatai közül.
  • – A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
  • – Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, a webshop@adencosmetics.com címen, valamint a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálaton a +36 20/922-5751-es telefonszámon.
  • – A Megrendelő Weboldalról történő megrendelése feltételezi, hogy a Megrendelő az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak – például internet szolgáltató- felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  • – A Megrendelőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
  • – A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
  • – A Szolgáltató és Megrendelői, szerződéses partnerei között fennálló kapcsolatokban kizárólag a Magyar Köztársaság joga alkalmazandó. Az esetlegesen felmerülő jogvitákat a felek megpróbálják először tárgyalásos úton, egyeztetéssel megoldani.
  • – Jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött jogokból és kötelezettségekből eredő valamennyi jogvitára vonatkozóan – értékhatártól függően – a Szolgáltató székhelye szerint illetékes rendelkezik kizárólagos hatáskörrel és illetékességgel, amennyiben kényszerítő törvényi rendelkezés alapján más bíróság hatásköre vagy illetékessége nem áll fenn.
  • – Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét.
  • – Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
  • – A termékekről közölt fotók illusztrációk. Az Ön képernyőjén látható színek, méretarányok eltérhetnek a termékek valódi színárnyalataitól, méretarányaitól.